Erdő, erdő, erdő…

A megtérülő emblémázás

A dekoratív emblémázás

A dekoratív emblémázás

Amikor valamit reklámozni szeretnénk, nem mindig jön jól, ha egy hosszú nevet próbálunk bevinni a köztudatba. Egy cég akkor tud igazán sikeres lenni a reklámszövegek terén, ha kialakít egy olyan jelképet, amit aztán emblémázás gyanánt felvihet több termékre is.

Nem feltétlenül csak azokról az eszközökről van szó, amelyeket kimondottan maga a cég gyárt és hoz létre, hanem olyan kis semmiségnek tűnő, de a mindennapi használatban nagy szerepet kapó dolgokról, amelyek nagy előnyt biztosítanak a reklámok terén. Tegyük fel, hogy van egy utazással foglalkozó vállalkozás, ami azzal próbálja bevinni a köztudatba magát, hogy emblémázás segítségével kialakított egyéni írószereket vagy esetleg kisebb táskákat osztogat, ezzel felkeltve az emberek érdeklődését.

Amikor ezek a személyek a későbbiekben meglátják valahol a már ismerősnek tűnő jelképet, akkor az máris szimpátiát kelt bennük. Az emblémázás, igazán kifizetődő és egészen gyorsan megtérülő tevékenység, főleg olyan esetekben, amikor egy adott korosztályt tudunk megcélozni.