Egy telefonközpont igénybevétele
Egy átlagos telefonos rendszer úgy van kialakítva, hogy a maximálisan rácsatlakozható felhasználók zavartalanul élvezhessék a szolgáltatást. Ez persze nem volt mindig így. Nem egy régi telefon központ volt, amelyik naponta akár többször is zavarosan működött és a lakosság kihagyásokat észlelt a rendszerben. A szolgáltatók sokat munkálkodtak, hogy ezt a problémát orvosolják. A telefonos rendszerek sokat fejlődtek a régi állapotokhoz képest. Igen elterjedtek ma már az ip alapú telefonos hálózatok, amelyek közvetlenül az internet hálózatot használják a kommunikációra. Ezek a rendszerek már szinte 100 százalékban megbízhatóak és az üzemeltetésük, valamint karbantartásuk sem olyan problémás, mint elődeiké volt. A bonyolultabb rendszereknél, mint például egy 10 emeletes irodaháznál minőségi munkát kell végezniük a telefon központ kialakítóinak, mivel a szinte folytonos igénybevétel nagymértékben leterhelheti a rendszert, egy irodában pedig az információcserének folyamatosnak kell maradnia ahhoz, hogy a cég hatékonyan intézhesse az ügyeit.